Contact us

100% Prirodni proizvodi! Zeleni sok od žita
Blog

PODIGNITE ČASU ZA SVOJE ZDRAVLJE

Živimo u XXI veku kada su nam sve informacije na dohvat ruke, kada milion impulsa i informacije dobijemo kroz medije bilo da smo samo nešto prelistali na internetu ili smo uključili radio dok som u vožnji. U zadnje vreme sve više i više se priča o važnosti unošenja tečnosti i ne samo zato što je leto, nego i zato jer je dehidracija postala bolest našeg vremena. Bez hrane mnogo duže možemo da preživimo nego bez tečnosti, tvrde nam naučnici što su i potvrdili razni lekari sa nekim tipovima gladovanja. Vredi se zapitati onda ; Gde se nalazi greška? Često ne prepoznamo u žurbi glas našeg tela, budemo žedni a ne smatramo da je to tako važno da bi smo napravili pauzu od kojeg minuta da to ispoštujemo, nego radimo dalje ono što smo započeli. Prolazi vreme, i telo nam krene da traži tečnost na drugi način “vreme je nešto pojesti”. Kao da imamo jači nagon za hranu nego za piće.
Zašto vredi ipak stvarati naviku za tečnost?
Manjak vode u nama možemo osetiti. U zavisnosti od stepena dehidracije simptomi mogu biti: isusenost kože i usne šupljine, žeđ, glavobolja, vrtoglavica, izcrepljenost, umor-zamor, acetonski miris usta, žuta mokraća, i ako ne reagujemo puno ozbiljniji. Zdrave navike ponekad ne dolaze same od sebe već su proces učenja, menjanja načina života. Pazimo na to da pijemo dovojno. Lekari preporučuju od 2-2,5 litre unošenje tečnosti dnevno, neki čak i više. Jače znojenje, fižička aktivnost, vrućina potražuju veću hidrataciju tela. Kod dece je naročito važno obratiti pažnju da piju dovojno, jer znaju da se zaborave u igri, ne primećujući da su žedni.
Neki naučnici tvrde da samo voda odgovara ciju, neki kažu da su isto tako dobri čajevi, supe i ceđeni sokovi. Mislim da je ipak važno da unesemo dovojno tečnosti. Sad dok je još kraj leta i imamo prilike da lakše stvaramo nove zdrave navike, tako će nam zimi biti lakše.

Leave your thought

Call Now Button